vineri, 4 decembrie 2009

Expozitia Asociatiei Romane de Patchwork

Este al 3 lea an in care Asociatia Romana de Patchwork organizeaza la Casa Schiller o expozitie .Pentru noi , aceasta expozitie este un cadou in avans, de la mos Nicolae!Aici ne intalnim cele vechi si cele noi, ne bucuram de aceasta pasiune comuna, vedem cat a avansat fiecare, ce tehnici noi am invatat si discutam ce vom face in anul care urmeaza!
Cu stradania Adinei, presedinta noastra, spunem ca a devenit o traditie!
Va prezint cateva momente din culise iar albumul urmeaza curand!
Pregatirile au inceput!
Betty,Adina si Vali!
Lucrarile asteapta sa fie expuse!

Deja se vede ceva!Hawaianul meu, "Toamna alunga vara "-Adina, Charm Quilt-Dodi si "Ape adanci"-Betty!
Quiltul prieteniei franceze -romane!Lucrat de membrele ARP si AFB.

In mijloc este quiltul african al doamnei Ica Niybizi .In dreapta "Florile toamnei" al Adinei si in stanga ,sus "Lalele" al Valentinei si "Femei celebre"-ale Adinei.
Aici lucrarile cu tema Eminescu si poezia.Carmen Georgescu cu frumoasele chinezoaice si un hawaian micut!

Quiltul meu de inspiratie Vasarely!


Un sampler lucrat de Gabriela Diaconescu.Este quiltuit manual!
"Obsesie II " Betty Popescu.

Lucrari pentru Craciun


Un boutis delicat "La oglinda" de Smaranda Popescu!


Urmeaza un alt articol!

4 comentarii:

Daniela spunea...

foarte frumoase lucrari! Si cata munca se vede , depusa in ele!
Quiltul tau de insiparie Wasarelli e impresionant, Ela! Cata rabdare ai avut sa il construiesti!? Felicitaaari!!!

Ela spunea...

Multumesc,Dana!Da,lucrarile sunt frumoase,mult mai frumoase decat in poze!Eu nu am reusit sa fac poze f. bune!Quiltul dupa Vasarelly nu se lucreaza sa greu ! Trebuie sa tai perfect si sa ai grija la rezerve! Mi-a facut placere sa-l fac!

Alexandra spunea...

Abia acum vad si al doilea articol, cel cu expo. Ma bucur de poze. Astept si albumul, multumesc Ela, si felicitari tuturor!

QUILT UNIVERS spunea...

Merci Ela!! Mai vrem!!