duminică, 7 octombrie 2012

Quilt




9 comentarii:

Mihaela spunea...

Atat de repede si atat de frumos gandit si lucrat!
Modelul quiltingului i-a dat atata finete!
E frumos, frumos!

Alexandra spunea...

Minunat! ce quilt e asta??? Te-ai perfectionat la un asemenea nivel incat raman muta de admiratie! E foarte frumos!

Ela spunea...

Mihaela,l-am lucrat repede pentru ca am amanat prea mult!Hi,hi,hi!!Si trebuie sa plece neaparat!!La quilting mai am de lucrat pentru ca imi lipseste exercitiul!Dar ... ma tratez!

Ela spunea...

Sanda,pentru moment nu-ti pot spune unde pleaca!Dar sper sa-i placa destinatateri!

QUILTONLINE spunea...

ESTE FOARTE FRUMOS ACEST QUILT CADOU.
FII SIGURA CA SE VA BUCURA ENORM
TANARA DOMNISOARA.
EFORT MARE SA COSI IN 3 ZILE
ASA QUILT FRUMOS SI MARE.
FELICITARI ELA.

Ela spunea...

Ma dai de gol!!!!Poate nu citeste aici,acum fiind ocupata!!!Multumesc,draga mea!!!

Csilla spunea...

Minunat!

Ela spunea...

Multumesc,Csilla!

Ela spunea...

A fost cadou de nunta pentru Andreea,fata prietenei mele!L-a primit,i-a placut si ma bucur ca am surprins-o!