duminică, 28 aprilie 2013

 Un quilt pe care nu l-am putut fotografia singura,fiind prea mare:2,20mx2,20m!
L-am lucrat cu placere,fiind un model frumos!Dar greu!!Greu pentru ca materialele necesare nu le gasesc aici,la noi si aveam nevoie de multe modele cu flori!!!!A trebuit sa fac 2 comenzi on line,prima neavand culorile dorite!!!Iar transportul a fost ... o durere de cap!
In poza mare nu se vede bine dar fiecare colt are alta culoare:roz,verde,crem si galben!Fiind din aceeasi colectie, culorile sunt bine  armonizate si efectul este placut!
M-am bucurat ca a fost pe placul familiei ce l-a comandat!





4 comentarii:

Mihaela spunea...

A iesit foarte frumos!Pacat ca n-ai reusit sa-i faci pozele pe care le merita, ca sa-i pui in valoare compozitia atat de delicata, pe care i-o pot ghici, doar! Mai ales ca am intrezarit si un quilting frumos si bine adecvat imprimeurilor!

Ela spunea...

Si eu regret dar nu a fost posibil!Acasa nu am sistem d eprindere,sa-l pozez singura iar la Bucuresti l-am predat intr-o jumatate de ora de la sosire!
Multumesc,Mihaela!

Cristina spunea...

Din pozele de detaliu se vede ca a iesit ceva frumos si bine facut, bravo Ela! Felicitari! :-)

Ela spunea...

Cristina,multumesc!!!!